Meetingi on-line – technologia na miarę pełni rozwoju
Dają uczestnikom i trenerom możliwość pracy z materiałami szkoleniowymi w tym samym czasie, nie wymagając obecności na sali szkoleniowej.
Umożliwiają prowadzenie wideokonferencji czy oglądanie prezentacji z jednoczesnym prowadzeniem
dyskusji i komentarzem.
Zapewniając interaktywność procesu rozwojowego, wzmacniają jego atrakcyjność i skuteczność.
Szkolenia on-line – wygodna podróż drogą rozwoju
Są ekonomiczną, a jednocześnie skuteczną formą utrwalania wiedzy i umiejętności.
Umożliwiają utrzymanie wysokiego poziomu zaangażowania uczestników
po przeprowadzeniu warsztatów.
Dają możliwość samodzielnego przyswojenia dużych partii materiałów szkoleniowych.
Testy on-line – z ręką na pulsie rozwoju
Ułatwiają zdiagnozowanie luk kompetencyjnych i dostosowanie procesu rozwojowego
do potrzeb uczestników.
Pozwalają systematycznie oceniać efekty szkoleniowe i przekazywać informacje zwrotne.
Służą szybkiej weryfikacji zdobytej wiedzy na każdym etapie doskonalenia kompetencji.
Konferencje telefoniczne – wspólnie o rozwoju
Zapewniają możliwość prowadzenia bieżących konsultacji dotyczących treści szkoleniowych.
Stanowią okazję, by uczyć się i doskonalić kompetencje korzystając z doświadczeń innych uczestników.
Umożliwiają kontakt i wzmacnianie osiągniętych efektów z każdego miejsca, nawet
bez dostępu do komputera.
Maile – poczta elektroniczna w służbie rozwoju
Dostarczają wskazówek do samodzielnego wykonywania prostych, ale istotnych ćwiczeń.
Pełniąc funkcję motywatora, przypominają o ważnych kwestiach rozwojowych.
Informują uczestników o kwestiach istotnych na danym etapie procesu rozwojowego i wskazują kolejne kroki w drodze do celu.
SMS-y – krótkie wiadomości w sprawie rozwoju
Motywują do aktywności w procesie rozwojowym i zachęcają do stosowania
zdobytych umiejętności.
Przypominają o ćwiczeniu w miejscu pracy, w codziennych sytuacjach zawodowych.
Dostarczają w prosty i wygodny sposób impulsów rozwojowych oraz utrwalających wypracowane kompetencje.